lördag-sön

i går vaknade jag redan  vid kvart över sex när james åkte...
och då kännde jag mig pigg och tänkte jaa jag är på bättringsvägen...
james stak ut på en dags tur med båt ut på havet och fiskade med en kompis...

innan han kom hem blev jag trött och kännde mig hängig men det släppte och blev lite bättre när vi kom till helsingborg...
jag och katta gick en sväng på ikea för jag behövde handla hem saker till 1 advent =)
sen blev det hem och äta mat...

katta bjöd på en jätte god smothi sen på kvällen som jag ska göra här hemma sen =)
vi kom hem i natt nån gång hahaha
james och kalle ölade och jag och katta babblade hahahaa

hade sån värk i benen när jag krde hem var riktigt jobbigt ...
hoppas sjukgymnasten vet vad det kan bero på...
men vi hade en trevlig lör =)

i dag vaknade jag och är jätte trött och har världens huvudverk...
jag känner mig alltid bakis dan efter james har drukit..slår aldrig fel hahaha

just nu har jag en katt som ligger på min mage hahah så det är lite klumpigare att skriva måste jag säga men ack så myssigt =)

jag har börjat komma igång med en del julklappar =)
jag älskar att fika julklappar när jag har kommit på vad jag ska köpa till alla =)

försöka få lite lunch i mig kanske och packa upp mina saker från´i går =)

hoppas alla haft en skön helg..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0