helgen snart gått

tiden springer iväg som vanligt...
snart har denna helgen gått också.

idag var james iväg och hjälpte en av sina systrar att flytta...
max lekte med kusinen nadja och jag och wille stannade hemma och gjorde klart hans arbeten om vikingarna =) så vi hade det lungt och skönt...

i dag har jag ju varit på benen mer igen ...så jag är sakta men säkert på bättringsvägen..
har fått undan nästan all tvätt och rensade bort två papperspåsar med för små kläder ur ungarnas garderober....

skulle ha bakat lite bullar också men det orkade jag inte se om jag gör det i morgon...annars får jag baka något annat att ta med mig till svärmor i morgon...

måste ta och klippa olch duscha achilles också..är verkligen dags....

nu en kopp te =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0