samtal

i dag har jag haft medarbetar samtal med ssk..
gick bra
jag får en höjning på lönen  =) har sköt mig hahah
vi kom in på utb..ooch sånt..
berättade att jag ite trivdes på jobbet längre och att jag länge har funderat på att plugga vidare...
men att jag inte kan komma på vad...
hon tyckte jag appsolut skulle göra det..
bara släng dig ut och sök tänk inte....
annars kommer du ångra dig och du har för mycket ambition för att vara kvar här hela livet.
hon sa till mig att söka allt jag var intresserad av och se vad ödet bestämmer att jag kommer in på =)

så nu till hösten är redan för sent att söka men till våren så ska jag verkligen ta tag i det och söka in till något =)
el åtminstonde ha ett nytt jobb.

pratade med en vän som känner en som jobbar på neonatal i lund...hon är högt uppsat.
ska få nr till henne och se om dem har något att erbjuda mig...hade varit skoj =)
tydligen ska dem ha mycket att göra men lite personal och dem kommer tydligen att behöva söka fler så jag kan ju hoppas att det kan ge något....

gjorde spå kulan på fb i  kväll och den sa till mig att söka ett nytt jobb även om det bara var ett vikariat =) rätt passande
jag känner mig sporrad att få något nytt...jag vill känna glädje och mening med det jag gör..
det gör jag inte längre på jobbet...
allt är tradigt och enformigt och bara massa gnäll...
jag vill ha ut mer av livet....
jag har många år kvar att jobba också.

nä nu ska jag sova
jobbar tidigt i morgon och jag är trött efter dagen.
i morgon blir en lång dag på jobbet
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0