min helg

ja då var helgen slut den bara sprang i väg.
i fredags efter jobbet så fick vi besök av våra goa vänner i helsingborg.
james och kalle stack i väg och golgfade =)
james är helt frälst i sin golf nu...skönt han hittat en hobby som han gillar och dessutom är utomhus....nu blir det inte lika mycket data i alla fall =)

jag och katta grillade själva =)
och sen åt vi och barnen mat...
sååååååååååååååå gott..
älskar verkligen grillat finns inget bättre tycketr jag och en god sallad till.

det blev en hel del skratt också....något som satt bra =)
dessutom kom vi fram till att vi verkligen ska skäma bort oss och ha en hel tjej helg då vi ska på ladys night...
vi tar in på hotell en natt...
så vi gör oss i ordning på hotellet och sen på morgonen så får vi go buffe frukost sen går vi på stan och shoppar litte och så äter vi en lunch ute innan vi åker hem igen =)
kan inte bli bättre...
ska bli sååååååååååååå skönt och skoj.
vi behöver den avkopplingen.

sen så i lör så var jessi och sebbe över.
och jenny sov här..
vi grillade igen och så drack vi cider till maten sen satt jag och jenny och såg film och drack vin på kvällen medans james var och golfasde i gen hahaha
sen drack även han vin...
har hittat ett supper gott vin mitt nya favorit..säljs endast i box kostar 149 kr
det heter tre apor =) och är vitt vin..men det ska finnas i rött också men det vet jag inte hur det smakar.

i går åkte jag till helsingborg med wille och handlade ett par sandaler och avslutnings kläder till honom sen träffade jag katta och vi gick en stund också =)
så min helg har varit händelserik denna gången =)
nu har jag en massa dagars jobb framför mig denna veckan...

vacknade i dag och kännde mig små förkyld.
wille fick vara hemma i dag han hade feber i natt men har inge nu....
men han hade ont i ögat och huvudet i går ..får se hur han mår i morgon.

i går när vi körde hem så kom vi mitt i ett oväder det blixtrade och oskade som attans över våra huvuden ..tur vi satt i bilen då.
och regnade gjorde det..vi fick köra i 40 km på motor vägen för det gick inte att se vart man körde för allt vatten och så var det så mycket på vägen att det känndes som om bilen bromsade hela tiden el att man kört ner i en sjö oich försökte köra.
det var sånt väder hela vägen hem...
och jag som hade tvätt hängandes ute som inte han komma in =(
nä nu ska jag iväg och handla hem lite mat plus max vill handla för sin peng som han fick av mormor i påsk =)
hoppas ni har en bra måndag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0