besök

i går hade vi trevligt besök här hemma =)
katta och kalle och barnen kom...
jessi och moa var också här en stund.

nu har jag inga bilder men vojne vojne tro mig att dem små hittade på hyss
felicia fick silver slingor i sitt hår för max sprayade silver crome i hennes hår.
en snicke boa till den hade ju varit en bra investering.hahaha
dem tre är emil gånger tre hahaha

en vän till mig går igenom en hems sak nu och det gör verkligen ont i mig för hennes skull.

i dag ska jag se om jag kanske kan få till mina gardiner jag ska ha i köket men man är ju helt seg.
vacknade med värdens nack spärr.
nä hoppas alla får en skön söndag.
kram


Kommentarer
Postat av: katta

ha ha ha

Ja snickeboa hadevi behöft ....



Skickar kramar till dej så du kan få styrka till din vän

2011-05-08 @ 14:08:57
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0