blev.

blev många inlägg på samma gång nu =)
är ju dålig på att skriva till och från...
och det har ju hänt en hel del nu när man har varit ledig lite längre och barnen har haft lov.

har bokat mina tågbiljetter nu i alla fall..
blev tåg för mig och max blev billigast..
vi blir uppe i sthlm två veckor...
wille får vara hemma med james..han kan inte missa så många dagar i skolan.

det blir två stora saker som sker..först begravning
och sen pärlträffen..

fick brev från tingsrätten att jag ska vara där i april..
blev helt orolig och fattade ite varför..
ringde ditt..
då hade dem glömnt och skriva ut det i brevet...man blir ju orolig.
men då ska jag in för att vittna och berätta vad som hände och hur jag mår efter krocken jag var med om i sep då en tjej körde rakt in i  mig.
så det var ett rutin möte. kunnde dom ju ha skrivit...

tussen saker på en gång...
själv klart jobbar jag ju den dagen så jag får byta el ta ledigt el nått..får se ska kolla med jobbet.

nä nu ska jag göra mig i ordning..
ska köra max till dagis..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0