1 dag

nu har jag bara i morgon hemma också sen åker vi wille kännde sig ledsen över att han inte också kunnde åka =( men sen blev han glad igen. han är nervös för att missa bussen på morgonen... första gången han ska gå till bussen också. hade jag kunnat så hade han fått följa med men han har nationela prov i skolan nu och två veckor är för länge att vara ifrån skolan =( jag är seg och sent ute som vanligt har fortfarande inte packat kläderna... vet inte vad jag ska ha med mig...alltid samma sak varje gång. skulle ha åkt till rosse i dag men orkade verkligen inte gå utanför dörren efter dagsens äventyr. nä nu ska jag sova är supper trött och jag har en hel massa jag måste bli klar med i morgon. god natt

Kommentarer
Postat av: Kara9317

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-05-04 @ 11:14:41
URL: http://kara9317.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0