stor städning.

här hemma har det varit stor städning =)
tre vändor till tippen!!
det är sååå rent och fint överallt nu ..känns så skönt.
max ds kom också fram =)
han blev sååå lycklig.

i går fick max följa med på skånes djurpark med dagis hans vattenkoppor har försvunit =)
det gick snabbt på honom..

i dag sover wille borta och max fick följa med james och spela golf =)
han ricktigt lyste när han kom hem hahaha
han sa han inte var trött men sommnade så fort han la huvudet på kudden =)

i morgon är det jobbet igen för mig...
har bara varit där en dag på tre veckor ...
är små förkyld fortfarande men är bättre nu...
hoppas jag får vara frisk nu vill inte vara sjuk mer.

nu har barnen äntligen sommar lov =)
wille tycker det är sååå skönt hahaha

i går cyklade han och en kompis till kampingen och badade..
känndes lite slumt och läskigt at släppa iväg honom själv på det men det gick bra och han börjar ju bli en stor kille nu...bara att inse det och släppa på banden lite =)

nu måste jag sova så jag orkar med imorgon.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0