plock..

i dag har vi varit och inhandlat en massa till i morgon...
vi plockade även jordgubbarna själva =)
mm gissa om dem var goda vi har redan smällt i oss en låda av 8 =)

sen har jag varit och klippt topparna i dag.
en frisör student som tog 100 kr..lagom pris när man bara ska ha topparna =)

det blev bio för min del i går..
somthing borowed den var bra tycker jag vi skrattade en hel del.
men kom inte hem förän halv ett i natt
tog en timme och köra för det var så mycket vatten på vägarna och så regnade det för fullt så man såg ju inget.

nu sitter jag i soffan och njuter av en cider då james är och golfar..så ovanligt not haha
ungarna ligger och ser en film i rummet.
nu ska jag se om det är något skoj på tv
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0