glad midsommar

jag hoppas alla haft en bra midsommar...
vi hade det jätte bra men jag och james vaknade på lite små sura humör men det gick över.
sen kom det folk till oss och vi åt en massa god mat sen kunde man ju inte röra på sig.
alla åkte vid halv 11 senast eftersom jag skulle upp tidigt och jobba.
men jag kom ju inte i säg för det..

james ville dansa så han drog runt med mig på vardagsrumsgolvet hahaha
mysigt att dansa med sin man
vi kom i säng vid halv 1-1 nånting så började jag jobba 6 så det blev inte många timmars sömn där inte...
var trött när jag väl kom hem..men då ville min man gå och golfa med kalle
så vi åkte till helsingborg...

tack katta supper trevligt...
vi satt och snacka och slappa i soffa
sen blev det ut och leta efter barnen eftersom dem alla bara försvann helt plötsligt...
men dem kom hem igen innan oss...

sen var det hem och göra två fotlänkar som jag fått beställning på..
kom i säng runt 12 sen var det upp tidigt i dag i gen urk.
jag sommnade på soffan när jag kom hem hahaha

nu har wille kommit hem och har en kompis som ska sova över..
james är och golfar med frans och max =)

nä nu ska jag fixa middag blev sen...
klockan bara sprang iväg.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0