fy vad jag

mår dålig......
så trött på att vara sjuk...
det sa bara pang bom
är helt igentäppt
...får se upp både för hals fluss och lunginflamation.
jag kommer nog bli hemma både i morgon och tor om jag mår så här fortfarande....

jag och barnen har precis drukit läsk och tittat på upp.
har inte set den innan...
fick ju köpa en ny för första filmen hade dem repat så det gick inte att se på den längre.

nu ska jag lägga mig ner en stund sen får jag försöka göra något ¨åt ungarna att äta..
james är iväg i eslöv och spelar golf med kalle =)
sen måste jag säga till wille så han packar lite för han ska med kalle sen och sova borta till på fre.
i morgon blir det disco kalas för honom =)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0