besviken =(

fy fan för män säger jag bara.
jag har fixat så att både max och wille sover borta i dag och tänkte att va bra då kan jag och james åka till hässleholm och gå på bio och se nya caribien filmen vi vill se.
och så tar vi en hamburgare el något ute.

hämtar honom på jobbet och så säger han i dag nää
då ska vi passa på att njuta hemma om vi inte har barn..
men då ska han i väg och golfa med frans för att det är finnt väder och sen ska det bli sämre.
sen vill han se den i 3d men jag kan inte se en så lång film i 3d plus att vi skulle komma hem för sent i kväll då den bara går i lund och malmö i kväll..och james jobbar tidigt i morgon.
så säger han till mig att gå och se en film med sara el något ..
det var ju fint tänkt...
jä...la idiot så arg och besviken jag är..
vilket fint förhållande vi har där han verkligen prioriterar mig...not
så så mycket var det värt...han kunnde inte göra det för min skull nä han tycker annat var viktigare...

fick tag på sara och hon skulle se om hon kunnde årdna barnvakt...
just nu vill jag bara gråta sammtidigt som jag kan slänga något i väggen.

grrrrrrrrrrrrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0