fredag..=)

äntlign fre nu är det helg ska vara ledig tre dar nu =)

wille har en kompis som ska sova över...
killarna sitter på rummet och spelar musik och spelar data =)
jag sitter i vardagsrummet och slappar och väntar på att min kära man ska ringa och bli hämtad.
han ä'r på företagsfest idag.

fick besked i går att max kom in på dansen till hösten som han ville =) han blev såå glad haha han är såå sött den.
wille står i kö till gitarren men det är många som vill in så han får räckna med att vänta lite.

vi har även sakt upp willes fritidsplats då han ej vill ha den längre..

i morgon måste vi åka för att köpa en blandare till köket så jag kan använda vattnet igen.
kranen gick ju av.grrrrrrrrrr mindre skoj.

nu vill jag ta ett glas vin men får vänta.
ha en bra fre kväll
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Hejsan



Jasså tråkigt att inte ha vatten ju ...



Jag vill med vara ledig men jag ska jobba 3 dagar till suck ....

Tacka james för hjälpen med husvagnen

2011-07-01 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0