stånk..

ja stånk och stön då var allt som vanligt igen här hemma...
liv och rörelse..
ungarna som bråkar med varandra...
va vore väl livet utan barn  ;)

james var iväg och fiskade i dag med det blev inge fångst...
sån tur han har en fru som köpt fiks till middan annars hade det ju inte blivit någon ;) hahahaha

är ledig i morgon också såååå skönt...
börjar bli små förkyld igen..vart har mitt imunförsvar tagit vägen?
max ska vara tre timma på dagis så jag har en lugn fm i morgon =)

provade på zimba fitness i dag tog nybörjare och 20 min passet..ååååååååå snacka om att man var slut sen...
är mör i hela kroppen men det var skoj =)
i morgon ska jag simma en stund...
sen blir det ingen träning förän tor...
får ta det lungt nu i början...

måste göra en middags lista också och inhandlar lista och sticka iväg och handla i morgon..

nä ska lägga mig i sängen redan nu och läsa klart min bik jag håller på med =)
god natt


Kommentarer
Postat av: inger

zumba är skit kul...när jag kommer och hälsar på får vi köra ett pass! =D

2011-02-01 @ 02:04:00
URL: http://ingerandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0