soligt =)

I dag har det varit ett helt underbart väder ute... solen har skinit och det har varit 0 gradigt... snacka om att jag längtar till våren nu =) vill ha värme och sol.... men trots denna underbara dag så har jag varit trött... hadde kunnat sova hela dan känns det som. jag och max har varit iväg och handlat pressenter i dag som han ska ha med sig till hontahan =) han har vallt dem helt själv och det blev 6 st till en go 6 åring =) max räcknar dagarna han har koll på datumet i kalendern hahah han är bara såå sött. ja då var det jobb i morgon igen..urk hade velat vara ledig längre men men... nä nu ska jag se färdigt finalen av masterchef usa =) god natt

Kommentarer
Postat av: katta

visst är dom för goa ..jonte han pratar om sitt kalas och att max ska sova i hans nya rum men då blir flisan lite avis säger min max o phille :D



Kramiz

2011-01-21 @ 10:40:41
URL: http://www.kaan74.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0