landet............

ja då var det ett nytt år och man var hemma igen...
känndes trist att åka hem sammtidigt som det är skönt aqtt vara hemma igen bland sina saker.
tiger är glad att vara hemma igen och han och achilles har myst =)

vi hade 17 graer i huset så det var inte så kallt som vi trode vi skulle ha =)
men däremot så står vi utan vatten inne i huset för ledningarna har frusit =(
vi får hämnta vatten i garaget...urk tungt och mycket spring för man använder mer vatten än man tror....
men så är det om man bor smått på landet...
men man längtar ju nästan tillbacka till civilisationen i stor stan hahah
max saknar badkaret hahah

jenny kom över med mat till oss så jag slapp laga mat och åka och handla i dag =)
hon hade även mjälk och ost till i morgon med sig..hon är bara för sött =) det uppskattades verkligen.
nu ligger barnen och ser film och jag ska lägga mig i sängen snart...

körningen hem gick bra..vägarna var jätte fina att köra på....

jag har börjat få ont i halsen igen =( och wille fick huvudverk och kännde sig febrig innan.

nä måste hjälpa james att bära in vatten igen...
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0