jobb

ja då var det måndag i morgon i gen och det är dags att gå till jobbet igen efter att ha varit sjuk en hel vecka =(
helt ärligt så ser jag inte direkt fram emot det...
det är hur strulligt som helst på jobbet nu =(
skulle verkligen vilja göra något annat....
men frågan är vad!!

känns skönt att äntligen vara på benen igen....lite seg bara men det är ju inte direkt konstigt...
kommer vara trött denna veckan...har 6 dar att jobba =( bara ledig tor...

nu har man äntligen fått undan tvätt högen och fått lite städat i alla fall =)
måste hitta nya gardiner till köket....
vägrar sätta upp dem gröna som hängt där sen vi köpte huset igen..dem är sååååååååååå tråkiga..
ska ut och kolla vad jag kan hitta...
synd man inte äger en symaskin...
något jag verkligen önskar mig....=)

nä ska duscha och lägga fram kläder till i morgon...
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0