tvätt...

håller på och tvättar i dg innan jag ska iväg till jobbet...
hade världens hög nu..
det är konstigt hur tvätt högen har ett eget liv..ju mer jag tvättar ju mer växer högen tycker jag =(
fast det börjar gå åt rätt håll haha

max sitter och spelar sims på wii =)

dem hade inte fixat bort trädet i dag heller så det blev ännu en dag då jag fick köra runt för att kunna lämna wille i skolan.
han skulle äta frukost i matsalen i dag med en kompis...
kostar 15 kr då gäller det för alla barn som går i skolan oav ålder.
många har ju inte fritids och vill inte äta hemma så det är ju en bra lösning =)

han känndes så stor när han bad om penngarna i morse =)
han sa att det är ju skoj och bara sitta och prata en massa med sina kompisar och äta tillsammans =)

nä om man skulle t tag i något vettigt här hemma...
hoppas alla får en bra ons
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0