storm

som det har blåst i natt...
trode hela huset skulle flygga iväg....
fönstren riktigt skakade....
ett stort träd hade gått av och låg över vägen...så jag kunnde inte komma fram när jag skulle lämna wille vid skollbussen...

så vi fick åka en omväg för att komma till skolan.
det har blåst hela dan i dag..fast inte som i natt...

jag längtar så att ha avkoppling..åka utomlands el på spa el bara något så länge det inebär något med värme och avkoppling hahah

i dag klippte jag topparna...håret börjar skta men säkert att växa igen =)
klippte lite på max och willes hår nu i kväll =)

båda godingarna har varit hos tand läkaren i dag =) har gått bra..
max hade jätte fina tänder och behövde inte komma tillbacka förän om ett år..
wille lagade två små hål som inte var något egentligen men dem ville ta det ändå..tog 15 min sen var vi klara =) han ska inte heller tillbacka förän om ett år igen =)

james har magsjuka...men han börjar bli bättre
peppar peppar ta i trä så är vi tre som klarat oss...
nu måste achilles ut han pipper
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0