????

ska man el ska man inte???
jag vill  för jag är så nyfiken men sammtidigt såå rädd.
ska man våga lägga till sin ena halvbror på fb....
tänk om det inte blir bra...
ska jag göra det nu el vänta..
vad ska jag säga????

en annan stor sak för mig är att jag verkligen vill träffa min farfar...
han måste ju närma sig mormors ålder,,,
vill inte gå miste om chansen nu när han bor så nära mig....

i dag har solen skinit och jag har kännt mig glad...
har dansat zumba =)
hämntat wille från en kompis...
nu håller jag på med suchi som vi ska ha i kväll..
vi ska ha en familje kväll och se melodifestivalen först och sen en film =)

jag har dessutom hittat min låt jag gillar som jag inte kunnde komma på namnet på =)
hoppas alla har en bra lör kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0