dan före doppare dan

snart är det JULAFTON =)
sååå sjukt vad tiden springer iväg...
jag och min hjärna tror fortfarande att vi är i okt bara hahahaha

ingen vit snö blir det i år...sol och 8 plusgrader ska vi få i morgon...
det känns lite tråkigt för julkännslan infinner sig bättre med snön...
menman får låta bli att titta ut genom fönstret och så spela en massa julmusik hahah

börjar se fram emot julafton och det är såå skönt att vi har hunnit bli bra här hemma också...
hela veckan har hela familjen legat i maginfluensa..
vi har avlöst varandra men nu har vi haft det allihop så nu behöver vi inte tänka på det...

jag får sitta i vardagsrummet för barnen och inger pysslar med något hemligt där så jag får inte gå ut haha
ska göra en sats med knäck innan jag lägger mig...
vi gjorde lite kolor innan men dem blev inge bra dem ville inte stelna så vi får börja om lite...

i dag har jag gjort een sill som vi ska ta med till svärmor i morgon...
blev pepparot sill, rom sill och en curry sill...
hoppas nu bara dem smakar gott i morgon =)

ska ställa kl och gå upp före barnen..ska sätta igång med risgrynsgröten till frukosten och så måste jag ju lägga något i deras julstrumpor..viktigt får man inte glömma och så ska alla packeten in under granen =)

jag älskar verkligen julen...tycker det är så underbart...
man får vara med nära och kära (fast jag saknar ett par st här)
äta god mat och framförallt
jag kan SKÄMA  bort mina barn med massor av packet och alla andra som firar med oss =)
jag tycker om att köpa presenter till folk och se dem bli glada =)

jag glömer alltid bort att öppna mina egna packet för jag är så inne på att kola alla andra när dem öppnar sina =)

måste komma ihåg att ta foton i morgon också..har blivit aldeles för dålig på att ta foton nu för tiden...

inger har hjälpt mig att fota lite smycken...jag hoppas vi hinner fota fler innan tis...
sen är det jag som ska se till att få igång en hemsida till nästa år =)

jag håller även på att planera för fullt vad vi ska
ha för tre rätters middag på nyår då vi får en del vänner på besök=)

några som har några bra förslag??

nu ska jag släppa in katten ...

jag hoppas alla får en underbar jul !!!

GOD JUL !!
KRAM


Kommentarer
Postat av: katta

verkar vara mysigt att ha din syster på bessök.

Vad trist att ni varit magsjuka skönt att ni på benen igen.

Önska jag kunde vara med på nyår jag saknar verkligen dig måste ses så fort vi kan ....Jag har ju sem 2-8 Jan kanske kan ses :D

2011-12-25 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0