långtråkigt

man ska ju ta det lungt när man är ledig =) men nu börjar det bli lite långtråkigt...
hade det varit fint väder hade vi ju kunnat gör lite men nu bara regnar det...

jag vill ha sol...NU!!!

just nu så lyssnar jag på lite go musik i alla fall och passar på och se lite serier..
väntar på att mannen min ska komma hem från helsingborg..
han och kalle skulle golfa....

barnen börjar också bli lite utråkade av att inte kunna vara ute för dem bråkar en hel del i dag.

i morgon så får jag örsöka göra något med dem...tradiga är at mycket kostar penngar och dem är slut =(
men vi får ha lite bakning el sånt pyssel =)
wille min lile goding blir ju tio på lör =) stora killen nu...

ja max har två st framtänder lösa i under käken så nnu är han stora killen också =) han bara väntar på att dem ska lossna nu.

ha det bra i ett regnigt sverige
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0