hemma i skåne

ja då är man åter igen hemma efter två mysiga veckor i sthlm med mamma och vänner =)
saknar det redan men samtidigt skönt att vara hema och hinna varva ner inan allvaret börjar igen...
en vecka sem till och den kommer avnjutas i lugn och ro..ska bara ta dagarna som dem kommer och inte alls göra mycket. =)

i lör fick jag lite sol och jag solade i tre timmar innan vi åkte till vår kompisar =)
jag och katta drack vin det var så gott och myssigt att kunna göra det...
james och kalle stack och golfade men dem tar väl igen drickat i helgen ev el så sattsar dem bara på golf vi får se =)

i går var vi på kalas..
och i dag har jag städat lite och tvättat...
james har tagit sem denna veckan så vi kan vara lite tillsammans och göra saker.. just nu är han ute och byger ihop en gung och klätter ställning till barnen =)
han kan när han vill min man <3
själv ska jag sätta igång och göra lite mat =)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0