hands up



jag ger mig hahahaha
han är bara sååååååååå sött



vinterland....det har kommit mycket snö..till barnens glädje...

jag har ju inte så mycket att göra och tar bara penngar från min man och har glassigt jobb så denna kvinnan har skottat hela uppfarten idag....
det var ju mycket stånk och stön på gubben igår.

gillar roses nya mössa som jag köpte till henne i födelsedags present =)) hon älskade den...

i dag har varit en sån dag man bara vill radera..skulle ha stannat i sängen...
fick bråtom till skolan i morse med wille..tog ju ett tag innan jag hittade bilen under all lager snö...
sen körde jag till logopeden med max..där gick det jätte bra...
sen åkte vi hem och handlade mat till djuren och sen åkte vi och handlade hem lite mat...
men max som annars brukar vara snäll blev trotsig och bråkig...bara för att han inte fick en leksaks dator...

sen köpte jag varsin lego kalender för det var 20 procent på dem annars hade dem inte fått dem för dem kostar en del och vi har inte råd igentligen....
och i år fick jag tag på pulka till dem..förra året tog dem slut jätte fort...

när vi väl kom hem så blev det att jag skottade uppfarten...när jag väl kom in och suttit ett tag så fick jag ont i kroppen och frös i  gjorde jag också....
sen upptäcker jag att ungarna har öppnat kalendrarna...max hade sakt att dem fick..
wille kunnde fixa till det men max hade slitit sönder hela sin kartong....
då brast det..blev bara så ledsen...
huset ser fortfarande för jäkligt ut...
inga julgardiner fick jag upp...
det var droppen...

wille blev så chokad att jag blev så ledsen så han kom med 13 kr som han hade och skulle ge mig =) så söt den men jag sa till honom att han skulle behålla dem...
så nu har wille kalender men ej mac för han fortsatte ju att öppna påsarn i kalendern...
knasig den...

vi kom inte iväg på simmningarna i dag...
så jag hade tänkt åka iväg själv för att basta och varva ner efter maten men det blev det inte för jag hade ju lovat en vän att köra honom till lomma och hämnta vinter däck..tog 3 1/2 timme..
men jag kom ut lite och jag har blivit på bättre humör nu...

när jag kom hem så sov alla tre här hemma så jag njuter av en stund för mig själv vid tvn =) ska lägga mig snart...
tiger är den enda om håller mig sällskap han ligger bredvid mig i soffan.=)

nä god natt..
får hoppas min dag blir bättre i morgon..


Kommentarer
Postat av: katta

Sänder massa kramar till dej ....

2010-11-26 @ 21:33:28
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0