god natt

håller på sommnar redan...
ska sova nu så jag är utvillad för en lååååång arb dag i morgon...
denna helgen har varit riktigt hems på jobbet...
stressigt...
haar inte suttit ner någonting in´te ens haft rast...
hoppas kvällen i morgon blir bättre....

i dag fick jag köra till eslöv max skulle till logopeden men det var verkligen inge skoj väder att köra i...
snön böåste och yrde fram på vägen så man såg inte vart man körde och vart vägen var...
riktigt läskigt...

pojkarna och jag har klippt oss i dag...jag och max har bara tagit topparna så det syns inte äns...men wille blev det skillnad på...han blev såå fin...
men sååååååååååååååå mycket hår den ungen har...hon hade en hel peruk på golvet efter honom....en av hans tussar motsvarade allt hår från mig och max tillsammans =))
han skulle ju först inte klippa sig för han ville inte ha kort hår nu när det var kalt men han har längden kvar så han blev nöjd =)

nä sov gott..ska försöka få upp en bild på wille =) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0