fryser...

urk nu har det kommit mer snö.....
vill till värmen nu!!!!!!!!!!!!!!
el åka på spa...
varför kunnde man inte ha penngar så man kunnde unna sig sånt =(
ungarna älskar att det är snö..båda har åkt pulka i dag =)
avskyr att vara ute och köra i detta vädret också....

måste se om jag kan hitta någon riktigt mysig filt att ha i soffan plus en till sängen....bara täcket räcker inte till...
fre ska det bli 11 minus här urk...
vill ha nån varm tröja har inte så många varma tröjor..minuset är att jag tål inte dem som är stickade för jag får utslag och så kliar det..räcker att bara hålla en sån tröja i handen =(

i morgon ska jag unna mig bubbelpool i alla fall..ungarna har simmning..

jag börjar känna mig lite slutkörd...
stressad hela tiden hinner inte med mig själv och sånt jag vill och behöver hinna göra...
i dag har jag varit på ett riktigt uselt humör...har ägglossning...blir ine klok nu för tiden =( och så har jag ont och m,år illa hela tiden urk...

jag vill verkligen gå och lära mig dans och lära mis spanska...två saker jag får ta tag i...
dessutom sååå måste jag verkligen sätta faart och ta mig tid till att göra en hemsida...
men det är svårt att hinna med allt med barn ,hem och jobb också....

just nu trivs jag bra på jobbet i alla fall..men vi har sjukt mycket att hinna göra nu...
och på söndag är det första advent redan jisses vart tog detta året vägen och hur och när ska jag hinna få upp julgardinner och stakarn..fönstren skulle verkligen behöva sig en ordentlig omgång också...jobbar ju i helgen....

james har varit grinig i två dar..vilket inte gör mitt eget humör bättre...
blir så irriterad när han har mage och gnälla men gör fan inget åt det själv.
nä då jag ska bara fixa allt men gör jag det så får jag ändå skit för att jag gör det..då bestämmer bara jag hela tiden...
grrrrrrrrrrrrrrrrr
produktionsfel !!!! dem borde komma med handbok....hur du förstår dig på din kille.

nä nu ska jag släcka och sova ska upp tidigt.
god natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

upp med hakan gumman...Det finns två fel på killar....huvet och resten....:)

älskar dej <3 puss o kram...mamma

2010-11-26 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0