företags fest

ja det var vi på med james jobb i går....
vi fick en tre rätters middag....
förätten var inge märkvärdig..smakade mest deg och så var det en kräfft stjärt på hela talriken...
men middan var jätte god...kalkon mm gott och efterätten var yogurtglass med skogsbär...
sen blev det dans...
vi åkte hem vid tolv...
i dag är james lite bakis hahaha och jag är seg fast jag inte drukit något...
men vi hade rätt skoj och vi dansade lite också...
james var riktigt på hugget i går hahaha

efter mycket provande och funderande så hittade jag till slut det jag ville ha på mig och james tyckte det var finnt så =)



wille har varit på sim läger i helgen sen när jag hemtade honom så åkte han på kalas direkt så nu väntar jag på att han ska komma hem =))
max sov över hos jessi och moa..han hade haft skoj =)

så vi var barnfria till två i dag...lite lyxigt och lite konstigt också...
var så himmla tyst här hemma så därför vaknade vi redan 8 fast vi hade kunnat ha sov morgon...så är det alltid...

kram


Kommentarer
Postat av: katta

vad fina ni är ;D

2010-11-23 @ 21:40:56
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0