hmmmmmmmmmmmmmm

har beslut ångest över vad jag ska best för pärlor för pressent kortet...
hon har inte så mycket att välja på men ändå en hel del...
det mesta är bara i sterling silver vilket gör att det är dyrare...
funderar på vad jag ska göra för något...vill ha något nytt att ha på min kompis bröllop =))

i morgon så gifter sig  kena i stadshuset... en annan kompis till mig =))
och så fick jag veta av en kopis på jobbet att hon ska förlova sig snart ev =)
skoj skoj....

nu är jag äntligen ledig i morgon...
wille har sovit över hos en klass kompis i helgen och i dag lekte han med en annan kompis..han har varit saknad medans han var i sthlm hihih

nä ska se tv el lässa lite
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0