frost....!!!!!!!!!!

det var frost i morse....
blev tvungen att skrapa bilrutorna när jag skulle köra iväg...
helt sjukt när ska värmen komma...
den är ju för tussan juni strax....
jag har sem om fyra veckor viiiiii såå skönt det ska bli men trist om vädret ska vara skit....
hoppas den kommer snart...

är ledig i dag men har lite att stå i...
måste ringa och säga till om avlopps tömning...
ska lämna ett smycke till jessi..
ringa och boka bord nästa helg
städa här hemma och renbädda
posta iväg litte post
bet räkningarna som jag hade behövt få i väg redan i går egentligen men glömde bort det...
ska komma i håg att hämnta wille och sen james när dem slutar
ska handla
best lit nytt material som jag behöver till ett smycke

sen dycker det upp nått annat säkert också....
dagarna springer iväg och man hinner knappt reflektera över vad man har pysslat med...

jag hade tänk se slagerfestivalen på lör men så kan jag inte för jag jobbar kväll något jag stört mig på men det behöver jag ju inte göra nu för vi kom ju inte med....då är det ju ingen mening att titt på det känns det som...

nä nu ska jag börja med min lista på saker att göra =))
hoppas alla får en trevlig fre...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0