vetrinär besök

i dag var jag till vetrinären med achilles...
dem tog bort tand sten på honom och blev tvungna att dra ut 8 tänder på honom som satt löst...
sen klipte dem ner klorna ordentligt också....
nu går han på pencilin så han inte ska få infektion i munnen och så har han smärt lindring i fem dar....
han var så duktig och varit jätte duktig när han vaknade...
han var så sött
såg ut som bambi på hal is el som om han fått i sig för många drinkar =))
han har legat hos mig hela dan =)

jag höll på och svimma hos vetrinären..allt bara började snura och jag blev helt matt i kroppen...
känndes som ett stort vattenfall som forsade igenom mig...
fick sätta mig på golvet och andas..blev aldeles vitt/grå i ansiktet...
läskigt..
det har bara hänt mig en gång innan..
jag är ingen som blir yr el svimar lätt...
får kolla upp det...
kan ha varit ett blod trycks fall jag fick...
kan även vara sprialen som siter fel och klämmer nån nerv...
men som tur är ska jag byta ut den snart...

något som är gott som jag har fått dille på är
litte grekisk el turkisk yogurt med äpplen i bitar...
massa kanel och valnötter och så flyttande honung på toppen...
mmm sååååå gott...
perfekt som mellanmål el efterätt..

sen har jag varit på sim med barnen i dag...
nu sover dem små och jag ska bara se färdigt greys anatomy och sen blir det sängen som gäller
god natt kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

Usch..ja det är läskigt att svimma!



Lille voffsen så..hoppas han piggnat på sig nu!

2010-03-04 @ 17:19:42
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0