sååååååååååå trött

i dag är jag helt slut i hela kroppen....
hela fm på jobbet har jag gått och varit supper trött..knappt kunnat hålla ögonen öppna...
och sen har man varit helt låg stämd i dag....
jag har haft köket i dag så jag har pendlat där inne och inne på rummet för att packa upp den nya dammens kläder och alla andra saker....
hon skulle inte behöva komma och packa upp själv ..
ville att allt skulle ara finnt redan så att hon kände sig som hemma och välkommen....
sen blev det tillbacka in i köket för att sen gå till läkaren med min dam innan jag gick in med henne till hennes nya avd....
känndes tungt och jobbigt hela dan...
dom sista dagarna har varit riktigt tuffa för mig....

man ska inte bli för engagerad men man måste jobba med hjärtat också om det ska bli bra...
jag har kunnat vara både personlig men ändå hålla mig jobbprofisionell...
jag hoppas det går bra..
och nu börjar en ny utmaning på jobet att komma in i nyha rutiner och lära känna denna nya kvinna jag ska ha hand om...

känner mig bara såå överkörd på jobbet...
cheferna bryr sig inte om annat än penngar och att vissa att det är dem som bestämmer...
sen bryr dem sig inte om ifall det är rätt el fel beslut..
jag han inte ha rast i dag heller så jag fick gå hem en halv timme tidigare...
skönt för jag var verkligen helt slut...

dessutom tror jag att jag börjar bli sjuk igen...
=(((

nä nu ska jag sova tänkte jag så jag orkaar med morgon dagen på jobbet...
ska jobba kväll men mest troligen med vikarie om jag har otur..
beror på om jenny är sjuk fortfarande el inte...

här har det regnat hela dan..men nu ska det bli kallt så det kommer vara skriskobana på vägarna...
men det positiva är att snön börjar försvinna =))
nä sov gott
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0