akuten

jobbade ju kväll i går...
när jag kom hem fick jag veta att max hade klätrat och sen trillat så han fick ett djupt jack i backhuvudet...
jag åkte in med honom till barnakuten i natt och dem limmade ihop det i stället för att sy....
som tur var gick det fort dem tog emot honom på direkten ...tog inte mer än 5 min där inne sen kunnde vi köra hem igen...
han fick sova hos oss i natt...
han var hur duktig som helst och sa ingenting...
han hade varit lugn efter fallet också sa james däremot hade wille varit mer svimfärdig..stakarn...
fick veta av max och wille att han klätrat upp i deras fönster och trillat ner så han har slagiti kanten på deras tv möbel mest troligen...
han hade tur som inte skadade sig alvarligare....
i dag är han som vanligt igen men han är mer försiktig och lugn...
det ömmar ju en hel del fortfarande...
nu får han inte bada el duscha håret på en vecka så att limmet blir kvar....

han fick lite godis och en film i dag för att han varit så duktig..=)
dessutom satt han snällt stilla och tyst inne hos tandläkaren en timme när jag var där i dag...
nu ska jag gå och hämnta wille sen ska vi se lite film och myssa =)

ha en bra måndag..
kram


Kommentarer
Postat av: Inger

Näää...stackars lillen =(

När kommer ni?

saknar er!

2010-03-22 @ 17:11:24
URL: http://ingerandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0