glad =)))

denna helgen har varit händelserik....
i lör så firade jag och james 11 år...
jenny tog barnen över natten så vi åkte till malmö och åt på resturang...
sen kom vi hem vid 24 tiden...
jag drack bara röd vin vilket jag inte är van vid brukar dricka vitt...sååååååååååå jag hade litte ont i huvudet och kännde mig bakis på sön hahaha

på sön åkte vi och spelade minigolf...
sen kom jenny med barnen vid 4 tiden och hade med sig rabarberpaj som vi satt ute och åt mmm gott =)
vilken snäll barnvakt =)) har lovar henne en grill ning här hemma...

jag har fått taklampa i köket så nu har jag jätte bra belysning hahaha

sen sprang jag och max på rose och hennes mamma i byn i lör fm....
sen kom hon över på sön och vi pratade i flera timmar
känns så himmla bra att ha henne tillbacka igen....
så nu har vi träffats varje dag sen i sön =))
vi har hela tis inbokad som vonka och rose dag =))
och vi ska ses på mån fm också =))
har verklligen saknat henne....
nu är det som vanligt mellan oss.....

så min helg har varit riktigt bra...
brände mig i sön tog mig två dar innan jag kunnnde lyfta armarna utan att få ont hahah
men nu vill jag ha sol igen det har regnat hela dan...urk trist...

max har blivit sjuk han klagade på ont i huvudet i kväll och så hade han 38.4 i feber...
se hur han mår i morgon min lilla skrutt...
vi ska på kalas i helsingborg i helgen men vi får se hur det går med det...

var till astma sköterskan i dag och kollade lungorna...
men det var bra jag låg över normal kurvan....
så mest troligen äår det bara nån slags alergi jag har mot något...
men dem proverna kunnde inte hon ta så jag måste boka tid till läkaren igen för att få gå till labbet och ta prover....åhhhh det tar tid...

i går hade jag sån klåda på hela kroppen såååååå iriterande...
nä nu ska jag äta lite glass och sen så ska jag lägga mig och läsa
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0