vilken dag...

nu ska jag berätta hur min lediga onsdag såg ut...
upp kvart över sju för att väka wille sen köra honom till skol bussen...
halv nio lämnade jag max och tvätt hos jenny..
9 var jag och klippte mig..
10 var jag hos optikern och gjorde min årliga syn undersökning...
den gick jätte bra och min syn var som den skulle..inga förändringar =)
sen bjöd han på undersökningen denna gången fast jag inte köpt så mycket linser på sistone =)
sen var det hem till jenny igen och hämnta henne och max för att åka och besikta bilen i hörby 11.45

där tog min tur slut..bilen gick inte igenom....
det läckte bromsvätska  på hö sida bak så det var direkt till en värkstad för jag fick inte köra för långt med det för då hade jag kunnat bli utan broms...läskigt...
åkte direkt till sätofta och den bilverktan jag brukar vända mig till...
och först sa han att han inte alls hade någon tid...
men jag måste ha sett helt förkrossad ut för han tryckte in mig mellan några arbeten...
så det blev att ställa bilen där och gå med max till willes skola för att där ha ett utvecklingsamtal med hans fröknar 14.30...

det gick jätte bra dem hade bara bra saker att säga om wille...
han har utvecklats supper snabbt i läsning och skrivning.. målet var att han skulle ligga på nivå 8 nu men han ligger på nivå 10...=) så nu är målet att han ska ligga på nivå 11 till sommaren...
matten har inte lossnat för honom än..det tycker han fortfaran är svårt...
sen fick jag veta att för att vara godkänd till femmans simmning så måste dem klara av att simma 50 m ryggsim och 150 m bröstsim...och var man inte godkänd så skulle dem få extra kurs senare...
men han är godkänd och klarar redan av detta =))

snacka om att jag är en stolt mamma =)))

sen efter det fick vi gå tillbacka till verkstan...då hade dem inte börjat med bilen än utan tog in den precis....
men det tog inte mer än 20 min knappt när dem väl satte fart och jag hade tur och fick bilen igen =)
sen hem snabbt för att bara hämnta upp badkläderna för att sen köra direkt till badet..
wille simmade 16.30 och sen max 17
efter det blev det faxtiskt kebab rulle orkade inte tänka på mat el något...körde wille till scouterna..
henm och käkade och la max för att sen sticka iväg och hämnta wille...
sen läsa läs läxan med honom och sen få honom i säng...

dessutom har jag supper ont i nacke och axel..det vill inte släppa..har sträckt mig på något sätt...
så jag kan ju inte röra mig hur jag vill och framförallt knappt sova...
så gissa om jag var slut i går....

i dag har jag jobbat..var meningen att jag skulle handla efter och packa i kväll men tiden sprang i väg och jag orkar inte så det blev inget...
i morgon kommer jag inte hinna med någonting för jag ska iväg och om besikta bilen och sen jobbar jag kväll...
så jag får handla och packa på lör efter jobbet...själv klart i sista sekunden som vanligt...
dessutom känner jag mig små hängig precis som om jag ska bli förkyld..urk säger jag bara..

ja jag fick i årdning mobilen till wille i dag i alla fall =))
nä nu ska jag försöka sova så jag orkar upp i morgon och försöka se om jag åt minstone kan på börja packningen...
ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

jösses! ja du har då haft det fullt upp..men nu är det inte många dagar kvar tills du komer och då får du passa på att vila och inte stressa!! =)



jag tror jag måste va världens STOLTASTE moster!!!! Han är så jävla grym Wille! Hälsa honom det! Tycker han är jätte duktig!



Så tråkigt att han inte kan följa med upp =( Saknar honom massa!



Men jag längtar till er andra 2!!! Syns snart!



PUSS

2010-01-22 @ 12:10:49
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0