tjejkväll =)

i dag har jag varit på tjejfest....
chipe bjöd på goda drinkar och middag..
sen blev det sex party där alla fnittrade och hade supper skoj....
hade kameran med mig men den blev kiggandes i väskan kom på det när jag kom hem att jag inte hade kommit ihåg att ta några foton...såååå störigt...
sen blev det go efterrätt och en turkiskpeppar shots mm gott....
sen så blev det dags att åka hem....
är rätt trött nu och ska snart nanna =)
börjar bli för gammal för att dricka hahaha

chipe ringde mig precis och tackade för en trevlig kväll och meddelade att hon hade ont i huvudet hon också hihihih
som sakt vi är inte 20 längre...
nä ha en bra lör kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0