seg

nu är jag seg...
har en jobbe dag till sen ledig två dar....
fick veta att min semester blev beviljad så jag kan åka upp till sthlm den 24 e =)
skoj skoj...

inte lång tid kvar....
just nu har jag tre killar klistrade vid tvn...
dem spelar mario bros på wiiet..
fick låna spelet av en på jobbet....får köpa det sen nån gång för det var populärt hos dem alla tre =)
james är värst hahaha

själv har jag ätit middag själv eftersom dem andra inte  har tid med det för tillfället....
ungarna såg så roliga ut när dem började spela för dem trode dem behövde röra sig så dem stod och hoppasde och hade sig här hahahahså sötta...synd man inte har en video kamera =)
men jag hade väl inte kommit på att använda den i alla fall...

jag missar min vatten gympa i dag vilket känns trist..
men ja ja får gå nästa vecka..
nä ska titta vidare och se hur det går för mina spelare =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0