mätt

urk nu är man verkligen supper mätt...
jag han med lite wii spel ihop med max innan middan =)
så skoj det är...
alla borde ha ett wii....

ska väl iväg och hämnta wille om nån timme..men det får bli innan kl 20 för då ska jag se på letsdance =)
skoj och se vilka som ska vara med i år...

wille ska få en nyckel hem och ha en av våra gammla mobiler den vecka som jag och max ska upp till sthlm...
james tar komp på morgonen och skjutsar honom till bussen..sen tar wille skol bussen hem efter skolan =))
min stora kille...
han har redan gåt hem ett par gånger då jag varit hemma så det är inga problem...
men så har jag kol på honom genom att prata i telefon med honom och han kan ringa mig och prata...
han blir inte hemma mer än 2-3 timmar själv....
han brukar stanna hemma om jag handlar och åker i väg..

nån gång ska ju bli den första...
tänk va barn växer upp fort...litte för fort enl min mening...
wille är ansvarsfull och kommer fixa det galant...
det enda han inte gillar är att han måste gå hem från bussen för det är jobbigt..haha han är litte bekväm av sig...
han behöver inte gå över några vägar och det kör knappt några bilar på vägen hem...

nä ska göra lite smycken nu en stund..se om jag får något gjort =)
ha en myssig fre kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0