hemma igen..

borta bra men hemma bäst....
ja då var man hemma igen...
resan gick bra hem...det flöt på ordentligt tycker jag....
det var knappt någon trafik alls ute..

saknar redan mamma och syrorna...
kompisarna också...

fick veta att en av mina bästa vänner ska gifta sig till sommaren =)
och jag hade tur att det är min lediga helg så jag jag gå!!!!
inget jag vill missa....

det har verkligen varit så skönt att vara borta en vecka...
men tiden gick aldeles för fort...

blev lite shoping och fika stunder =)
träffade vännerna..
var på chokladfabriken med linnea...
sååååååååååå mycket gott dem hade där =)
ett ställe jag ska till igen...

blev en massa badande i mammas badkar också =))
max badade 5 gånger en dag hahahah
jag lyxade till badet en dag och hade badbomb i och satte ansiktsmask, hårinpackning och ett glas vin och lite go choklad....mmm det var avslappnande...

i dag har det snöat mer här hemma och varit riktigt kallt....
vi fick älda lite också för värme pumpen klarar inte av att pumpa runt värmen ordentligt nu....
wille har en kompis över här....
i dag lagade jag hemma gjord pizza och gjorde en pizza salad till mm gott...

nä nu ska jag ligga och läsa lite..
ha en bra kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0