vinter...

ja man har ju haft en ordentlig snö i år i alla fall..man kan ju inte klaga på att man inte haft snö...
har aldrig sett så mycket snö på en och samma gång här nere...

barnen har varit ute och lekt i dag i alla fall =)
vi har ju en ordentlig hög med snö i mitten av uppfarten så där har dem klättreat och åkt ner för =)

jag själv har njutit av en lugn och tyst stund inne med lite musik...
nu är dem inne igen och det hörs =)

här är några foton på dem...
ha en bra dag..
själv ska jag sätta mig och pyssla lite med mina pärlor...
snart dags att göra en ny beställning på lite mer material..det tar slut så fort...
har fått beställningar som jag ska sätta mig och klura litte på...
sen har jag en tävling att komma på ett bidrag till också =))

kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

Älsklingarna! Önskar jag kunde komma ner NU!!!! Saknar så himla mycket!

2010-02-24 @ 15:08:15
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0