nere

känner mig helt nere....
känner mig bara så deprimerad och trött...
är orkeslös och bara känner mig helt konstig i hela kroppen....
såå trist att må så..
är lätt iriteras just nu också...

skulle boka tågbiljetter men det strulade så jag får fixa det senare...
åhhhh
ska se halv åtta hos mig en ska jag gå och lägga mig...
så kanske jag är mer utvilad för i morgon..det kan behövas blir en lång dag...
jobbar till fyra hämnta två barn och hinna ner med wille till simningen innan halv fem..
sen simmar max efter wille och sen efter det blir det iväg till scouterna med wille...

måste komma ihåg att packa badväskan i dag och ta med den i morgon och att packa willes gympa påse nu innan vi lägger oss...
vojne vojne....

hur ska jag få skotat när det bara kommer mer och mer snö...
såg på nyheterna att det ska bli mindre snö oväder nu på tor och fre..även lör skulle det komma snö på..hmmm
ja ja ..
trist detta inlägget blev..se om jag har något annat skoj att berätta om sen..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0