jippi

jag känner mig sprudlande glad =))
jag har fått en underbar julklapp..
jag hoppas det blir så nu men det verkar det till 99 procent säkerhet...

sofi kommer till sthlm den 30 till den 2 wiiiiiiiiiiiiiiiii
hon kommer för att fira nyår med oss tralalalala
hahahahaha
känns så roligt det har gått tre år sen sist...
aldeles för länge och vi har inte pratat på nästan ett år..
tiden springer ju iväg och alla har fullt upp med sina liv...
sen bor hon ju inte bara tio min el en timme iväg nä det är 4 timmar med flyg.....
urk tycker hon kan flytta hit igen....

hon skulle kolla om hon hittade något bättre flyg i morgon annars skulle hon ta detta hon såg i dag =))))
hahahah
god natt hon kommer frysa ihjäl stakaren ...hon vet nog inte att vi har flera meter snö och 14 minus grader...hihih säger det till henne efter hon bikat resan och ska börja packa haha

nä nu ska jag ställa kl på lite tider så man får vara vatten vakt i natt annars fryser ledningarna igen och då står jag utan vaten i morgon urk....
nackdel med att bo på landet...
jag kan inte låte det stå och rina lite heller för då är risken att brunnen blir tom =(

skulle bet james fixat en brasa i kaminen så kunnde man ha hållt den igång under natten också så vi får litte mer värme här inne och golven kan bli varmare...
ruggigt kallt i dag....

nä god natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0