ja se det snöa....

ja se det snöa ja se det snöa det var väl roligt hurra!!!

när ska det sluta??? vi kommer ju bli helt insnöade om det fortsätter så här...
det bara vräker ner..går inte att köra i detta...
james har ploggat en gång i dag och det syns inte nu....
vi får en vitt jul i alla fall =)

men det får räcka nu annars kommer vi inte att kunna köra...

var till läkaren i dag...
men proverna var bra hade bara vanlig förkylning så det var inget jag behövde medicin för..
men det är såå typiskt man mår skit innan man ska ditt och sen när man är hos dem så mår man bra tills man kommer hem igen då det bryter ut och är ännu värre =(
hade inte ont i halsen hos läkaren över huvud taget...
i natt kunde jag knappt svälja och nu har jag ont i gen och dessutom dunkande huvudverk.

ont i min arm har jag igen och i bröstet..
han gjorde ett ekg på mig plus tog ett titt på hjärtat och tog prover men alla svar var bra...
dem såg inget som var omormalt eller såg ut att bli något så det var ju skönt...
bröstsmärtan är mest troligen inflamation i nerverna och brosket..det gör att det strålar ut smärta i bröstet..
jag har ju varit överansträngd ett tag...
armen visste han inte vad det berode på men trode att det kunnde ha med mitt ryggond och axel att göra...
fick jag andra syntom eller blev värre fick jag komma till backs...

skitt snygg doktot var det dessutom wojne =)

i kväll ska vi äta tacos och myssa i soffan...
vi ska spela bingo lotto med barnen =)
i morgon är det julafton =)
myssigt..

nä ska sova en stund och se om jag kanske kan börja må bättre snart...
kram och god jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0