vardagen...

ja då var man hemma i vardagen igen =))
känns skönt att vara hemma igen ...
men jag har haft en riktigt bra vecka i sthlm...'

systrarna snodde ungarna så dem såg jag inte förän på sön igen...'
såå jag fick mycket egen tid med mamma vilket var myssigt det sker inte så ofta nu för tiden...
så vi har umgåts och pratat massa...

älskar mamma
saknar henne sååå mycket här nere...
vi har alltid varit så tajta så det är skumt att inte kunna umgås när man vill...
svårt att få till det med egen familj nu...
vi måste bli bättre på att ta till tillfällena som ges då man kan åka till varandra...

telefoen finns ju men det är inte samma sak....

sen var jag iväg på facett träffen med inger..
snacka om att det var svårare tävlingar i år...
vi var helt slut sen efter helgen....
jag känner att jag fick inte så mycket motivation när jag var där i år...
man tänker hela tiden och känner sig stressad så man glömmer bort att röra på sig ibland och att dricka ordentligt hahaha
vi är lika kassa på det varje år fast vi säger att vi ska bättra oss =)

jag fick ett tredje pris i en tävling =)) känndes skoj..men lite pinsamt att gå fram när alla satt och tittade =)
inger van två priser ett tredje pris och ett andra pris
sååååååååååå skoj blev riktigt stolt över henne =)
men hon gör ju snygga smycken så det var ju inget oväntat tycker jag hahah


såå trött jag var när jag kom hem..alla sov innan kl 21 hahaha
achilles deckade redan när vi kom hem hahaha
resan gick bra och gick rätt fort...

i går var jag på internat hela dan så det blev ännu mer sittandes still men det gick bra...
i dag är jag ledig såå skönt för sen jobber jag 4 dar...
men jag 'är trött i dag och har en hel del att göra i alla fall...

var på utv samtal med max fröken i går...
men han sköter sig hahaha
han var alltid glad och åt ordentligt

i dag ska jag ha möte med max fröken se hur han sköter sig =)

jag börjar bli förkyld igen så ovanligt och nu med miljö ombytet så slår det ut direkt...

nä nu ska jag packa upp all packning som jag fortfarande inte har orkat =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0