solen skiner=)

solen skiner
fåglarna kvittrar
och jag är ledig..
helt underbart...

men jag har en massa jag måste hinna göra i dag och i morgon för sen jobbar jag 4 dar och sen åker jag...
plus att jag ska till helsingborg efter jobbet på lör så det gäller att ha det mesta klart nu...

jag har litte smycken jag måste göra klara..
jag har packning och handling som jag måste göra också
man har en massa skaer hella tiden..

max skulle ha varit hos logopeden i dag men det blev inget för hon var hemma för vård av barn i dag...
litte störigt eftersom jag hade ett annat ärende in på öb när jag ändå var där..nu känns det onödigt att åka nästan men måste..
ska ha en transport väska till achilles...
bra och ha när vi åker tåg...

får inte glöma att packa hans saker också =))
och han sk dessutom hinna badas också innan vi åker =)
som sakt var dagarna kommer gå fort..
nä ska börja litte nu så jag kommer i gång annars fastnar jag här i stället..
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

längtar massa tills ni kommer!

2010-04-14 @ 14:00:18
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0