glad

känner mig rätt glad i dag =))
det är solen som gör det...
nu känner man verkligen hur man börjar vakna till =)))
såå underbart...

jag hade hoppats att willes nya jacka skulle ha kommit i dag men det gjorde den inte =)
börjar bli litte för varmt att gå i dunjacka...
måste köpa nya skor till honom också...
han äter ju kläder och skor den där......

jag höll på att glöma bort att vi skulle ha middag i dag...
kl är redan 19 och man tror den är 16 bara för att det är så ljust ute...

i kväll ska vi myssa framför tvn och se talang..har handlat hem chips så barnen är lyckliga =))

jag måste fundera ut till på tis hur jag ska göra med min spiral...
ska ta cellprov på tis och sen dra spiralen...
men sen är frågan ska jag prova och sätta en ny igen el prova något annat...
fick förslag på p-ringen som ska vara bra enl barnmoskan men jenny på jobbet kännde flera st som blivit gravida med den...såå det känns litte så..
annars är det ett nytt p-piller jag kan prova...
men några tycker inte jag ska äta p-piller nu när jag blivit 30...

jag vet inte hur jag ska göra....
som jag har det nu så mår jag jätte dålig när jag ska ha mensen....
jag blir yr,mår illa och får ont mitt humör är inte och leka med....
men tar jag sånt med hormoner i så går jag lätt upp i vikt el gjorde det innan och fick massa biverkningar....
hjälp.....
ja ja får försöka komma på hur jag ska göra under helgen...

nä nu ska jag gå och kolla hur det går med maten..
ha en riktigt bra fre kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0