facett

idag ska jag och inger iväg på pärlträffen...
ska bli såå sjukt skoj..
jag är jätte nervös för mitt bidrag till hemma tävlingen som vi ska lämna in..första året jag är med på den...
sen i morgon så ska dem sälja mina smycken 5 st av dem i alla fall...
undrar om jag får nått sålt..
men jag är osäker på vilka 5 jag ska ta med hoppas jag valt rätt..
sen priset då sån ångest över vad jag ska ta...
måste bestämma det fort för vi ska ju snart i väg och allt ska vara klart och lämmnas in när vi kommer fram...

undrar vad dem olika tävlingarna har för teman i år...
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
skoj...
nä nu måste jag äta frukost och göra mig i ordning..
hoppas alla får en underbar dag i solen..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0