mm

ja då var man mätt och belåten..
blev tacos i dag....det är såå himmla gott och enkelt...
ska snart titta på idol har fixat litte läsk och godis =))


i morgon ska vi på kalas....
moa fyller år...

satt med mina ideer till smyckena men det har inte blivit något nytt gjort i dag...
ska försöka få litte gjort i helgen men dem färgerna jag vill jobba med har jag inte så det räcker av..lite irriterande....

har ju fått min nya smyckes bok som heter berlocker (den var bra inger om du inte redan har den..finns att köpa på cdon)

man får veta lite om olika färgers betydelse och vad olika berlocker betyder osv =))
bra julklappstips till alla pärltokiga där ute =)

nä nu ska jag slänga mig i soffan och se på barnen när dem spelar wii =)
kanske spelar lite jag med...
ha en bra fre kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0