läkarbesök...

i dag var jag till läkaren då jag fortfarande har supper ont i halsen..kan knappt svälja..
jag hade halsfluss
nu har jag fått min pencelin i alla fall så man bör väl vara på benen snart får jag hoppas
ska jobba tor..

jag fick inte komma in på vårdcentralen jag fick gå in via ambulans ingången och sitta där inan för dörren för dem ansåg att  jag hade influensa symtom när jag ringde in
läkaren kom och höll avstådet och var inte närmre än han behövde.
när dem skulle kolla halsprovet och ta sänkan så kom en sköterska från labbet till mig..
hon hade munskydd och stog så långt bort från mig som hon kunnde men så att hon ändå nådde att göra det hon skulle..
läkaren hade handskar och gul rock...

man kännde sig verkligen som om man var pest smittad el något liknande
dem tog inte ens bet..
så det kommer nog en räckning hem skickad snart..

nu kom rose..
ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0