ny familjemedlem!! =)

ja då har vi fått tillökning i familjen =))
en litten 4 årig kille som heter achilles och är en powder puff...
han är såå otroligt sött..

jessi kom till jobbet i går och sa att hon hade en pressent..och när jag kommer ut står hon där med denna sötta sak och säger att han är vår om vi vill ha honom och hur kan man säga nej till honom ?? =)
hon som ägde honom innan har blivit jätte dålig och har ingen möjlighet att ta hand om honom längre..
och hon hade varit tvungen att avliva honom om hon inte hade hittat en familj..
och hon ville inte att någon hon inte  vet vem det är ska ha honom...

så vi fick honom och alla hans saker...
så i dag efter jobbet åkte jag och hämntade hem sött nosen =)

han är mörk rädd och rädd för dammsugaren.
social och älskar barn och andra hundar =)
är jätte kjelig...
är väldigt litten i maten..hahah han är som max och dem är jämngammla..
han skäller bara om det är någon vid dörren..

barnen är helt till sig..
max sa jag älskar honom =)
och wille har berätat för alla i skolan att vi har fått en hund =)
james är helt såld på honom också som jag hihih så alla turas om med honom...
han har tandkräm med leverpastejs smak hihihih
han tycker inte om att bada men gör det en gång i veckan =)
han har valt sin sovplats =))
det blev skavfötters med max..så våra små glin ligger och sover för fullt nu som två utslagna hjältar hahaha

han har tytt sig väldigt mycket till mig...
när vi kom hem satt han första mest hos mig och följde mig överallt...
men nu är han lika mycket med dem andra =)
han älskar barnen...

han är glad..i dag har han ätit gott och mysst en massa och lekt..gått runt och snosat och legat och bara tittat på oss...
tar ju tid för honom att vänja sig vid oss...men jag tycker det har gått jätte bra...
han har ju haft blöjor på sig då hon inte har kunnat gå ut med honom som vanligt...
vi har tagit bort det hellt och hittils har det funkat jätte bra =)
se hur det går under natten...
i morgon ska vi i väg och fixa hundben till honom har jag lovat barnen =)
dem ska även se vad dem kan hitta i julklapp till honom =))

jag glömnde bort rose i dag och hon blev nog rätt besviken för hon har inte svarat på mitt sms =(
var inte meningen...
men hon har ignorerat mit´g i tre månader..men nu har hon killen i usa och då dyker hon upp igen..men jag kan inte alltid när hon kan...
men det är trist för jag ville träffa henne...
hade hoppats att hon kunnat komma hit...
hon vill mest ut och festa nu för tiden och jag är inte mycket för det och framförallt inte när jag äter pencilin...
ville inte såra henne...man kan nog vara lite klumpig i bland...
får försöka få tag på henne i morgon...

nä nu ska jag sova är supper trött...
har varit tufft att jobba igen efter att ha varit hemma två veckor...dessutom så är man inte hellt åter ställd än...
ja ja det blir nog bra..
ha en fortsatt trevlig kväll..

ps jag är en av dem som följer idol..och nästa vecka är det ju final..ja men gissa vad??
ja då kommer jag missa det för att just den kvällen är det julbord med jobbet och jag jobbar sön fm så jag kan inte se reprisen heller...sååååå störigt..


Kommentarer
Postat av: sue

när du skriver ett inlägg finns det en liten symbol som ser ut som ett träd..Under där man ändrar om texten ska va centrerad och sånt..håller du pilen över den bilden ser du även att det står infoga bild..tryck bara där och tryck sen på ladda upp bild längst upp i högra hörnet..sen väljer du bara bild och sparar =)

2009-12-04 @ 23:34:48
URL: http://suzziie.blogg.se/
Postat av: inger

Va kul att det funkar så bra med lill voffen =D Kan tänka mig att Wille & Max är överlyckliga. Barn behöver djur! =)

Puss, love you!

2009-12-05 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0