julen över

ja ha då var julen över....
vad har hunnit hända hos oss sen sist....
barnen har gått lucia tåg =)
vi har jul bakat och på julafton jobbade jag till 16 sen när jag kom hem så hade vi det mysigt och åt mat =)
barnen var riktigt nöjda med sina jul kloappar =)
jag har jobbat hela julhelgen i dag är första dan jag är ledig...

i lör var jag till lucky på kvällen med jenny och åt buffe och bowlade..hon bjöd mig =) eftersom jag gjort halsband och ett armband till henne =)

vår tvätt maskin är sönder så jag får låna väners tvätt maskin el den på jobbet.....=(

jag har blivit förkyld igen..vaknade i morse och måde inge vidare sen har det varit lungt under dan fram till nu...börjar må riktigt dåligt....
i morgon ska en av willes skol kompisar vara här under dan..hoppas dem sköter sig....

ska vara ledig fram till ons nu =) för sen jobbar jag nyår och nyårsdan igen..börjar kl 06 båda dagarna =(
komer vara helt slut så det blir en lugn nyårsafton hemma för oss i år....
men det kan vara skönt det också....

achilles är kräsen i maten fortfaqrande...
han äter morötter som tuggben hahahah
nä nu skulle man kanske ta och laga lite middag....

i går var svärmor här och hälsade på..hon spelade wii med kilarna vilket dem gillade =)

i dag fyller min mammis år =)
synd bara att jag inte kan vara där också...(men ni får fira med henne ordentligt från mig också)

ska snart upp och hälsa på mamma ska upp en vecka i januari =)) och sen blir det en vecka i april och sen när jag har min semester ska jag också upp =)

nä hoppas alla haft en bra jul och att alla får en bra nyår...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0